midsommar

man ska aldrig ta ut något i förskott eller
se något som givet. för gud så lurad man kan bli då!
trodde ju verkligen jag skulle få sluta 18 idag, men icke.
blev en till rolig stängning minsann. jaja, nu är jag ledig i
flera dagar så det är helt ok ändå. men börjar verkligen
hata stängningarna mer och mer nu. blää.
-
imorgon far jag till leksand och blir där i några dagar.
ser fram emot denna midsommarhelg även om det säkert
kommer bli lite drygt med vissa personer, men hoppas på
att saker kanske kan lösas och jag vet att mina fina kompisar
backar upp mig om något skulle bli snett;) du är äcklig, jaa.
men har lite och fixa innan bussen dit imorgon går.
måste till banken, optikern, fixa lite snyggt och ha på sig.
tagga tagga tagga.
-
you were always on my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0