now i know what a fool i've been.

uppe hela nätterna utan någon vettig anledning.
hur fyller man ut dom extratimmarna när man
inte kan sova? vad ska man göra förutom att vrida
och vända sig i sängen och till sist få panik för att
det liksom inte händer någonting, och veta att man
måste upp om några timmar..då är det tungt.
men är antagligen för mycket i huvudet men som på
något sätt fastnat där och vägrar komma ut. undra om
en hjärna till sist kan explodera pga överhettning..
tur att jag har mina fina som håller mig sällskap nätterna igenom
och som aldrig klagar på det, då blir jag påmind av att det är just
sånt man gör för dom man bryr sig om. om man efteråt ska klaga
på allt man gjort, då är det inte äkta. då kan man lika gärna låta bli.
jag tackar gud för att jag har någon som vill mig väl! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0