ingen alkohol på midsommar?

min ögoninfektion är borta tydligen och ändå har
jag inte haft linserna ur hela veckan som dom sa. men näästan.
nåja, de viktiga är att det är bra nu iaf, hihi, så jag slipper smyga
runt med att jag har linserna i. hoppas på bra svar på sjukhuset
imorgon också. skrev ju för ett tag sen om min röst och lungor..
fick stark medicin och hoppades på att det skulle bli bättre, och
rösten är ju rätt ok nu, lite hes och så men inte alls som förut,
men lungan är värre och kan ju inte andas bra.. suck för mig!!
tänk om jag får pencilin/antibiotika? är det totalt dödsdömt att
dricka alkohol under midsommar då? (A).. någon som vet ?
nåja får väl veta imorgon hur det bliir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0