you only see what you want to see

puss. underbara dagar minst sagt, varit på massa
olika platser och ställen och jag njöt varje sekund.
det ska jag fortsätta göra också.

utredningen med min sjukdom går framåt och snart
finns det nog en lösning på behandling och då kommer allt bli
helt perfekt! slippa gå runt och ha ont i magen 24/7.
och slippa med alla idioter som snackar en jävla massa
skit bakom ryggen om hur jag ser ut och att jag gått ner i
vikt etc. seriöst trodde jag fan bättre om endel av er, än att
det skulle bli massa snack och fördomar och egna slutsatser
om hur det ligger till istället för att lyssna på vad läkarna säger
nämligen att det har ingenting med psyket eller ätstörningar
att göra som folk verkar tro. så då var det sagt också. BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0