en jävla gång för alla.

en gång för alla. sluta kommentera en
massa jävla onödiga frågor. vet ni inte svaren
på dom redan, så kanske de inte är meningen att
ni ens ska veta? jävla idioter.
en gång för alla, jag är knäckt. så jävla knäckt.
och de vet dom flesta i min omgivning om. men jag
vill inte sluta som jag gjorde förra gången och därför
försöker jag bara göra det bästa av situationen.
det är mitt liv och bara jag kan göra någonting åt det.
och även om jag skulle ha minsta lilla vilja eller så att lösa
någonting med någon annan, så vet nog alla om att det inte
går att göra själv. ungefär som att spela en jävla hockeymatch
och du vill jättegärna vinna, men du kan inte vinna själv utan
alla måste kämpa. gör dom inte det. vinner man inte. punkt slut.
en gång för alla. jag har fortfarande inga jävla ätstörningar, den
som tror det är det synd om, och JAAAAAAAAAAAAAAA
jag har lagt på mig hur mycket fett som helst så ni behöver verkligen
inte vara oroliga över mig. för de är ni säkert. inte. men endel är
verkligen helt slut. är det verkligen okej att komma fram och säga
"men guuuuuuuuuuuuuuuuuuud va smal du blivit. är de självmant?"
eller att skriva kommentarer så som endel gör? kan jag då gå fram till
er och säga: "men guuuud så tjoock du blitt, ätit för mycket pizza?"?
då jävlar skulle det nog inte vara riktigt lika OK. tänk brandead människor.
en gång för alla. nej jag har inte skaffat någon ny pojkvän eller något
liknande. fattar ej vart ni får allt ifrån. varför skulle jag de?
såååå varsågod nu fick ni svar på några av era kommentarer. nöjda?
nej förstod väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0