llove

helt död efter jobbet. tänker spendera
hela kvällen i soffan. och se på bb senare.
det är jag värd. minst sagt! puss på alla.
kan säga att jag nog läste det gulligaste inlägget
på en blogg idag. tänker inte gå in på vad det stod
eller vems blogg det var för det är inte det viktiga.
men att tala ut på det där sättet, är otroligt starkt.
och nog för att jag kan tänka mig att personen som
skrev det har ställt till med en hel del, men att få ett
sånt brev på sin blogg skulle iallafall jag uppskatta otroligt.
det är ett bevis på att folk kan göra snedsteg och misstag,
men verkligen ångra dom, och av hela sitt hjärta kämpa för
att få tillbaka det han förlorat, att ställa tillrätta det han förstört.
det är sådana bevis som räknas, och som verkligen åker rakt
in i hjärtat på den sårade tror jag. det skulle det gjort på mig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0