neh nah neh

hade det helt underbart i storstaden och jag önskar
att jag inte behövde åka hem över huvudtaget.
vi gjorde nog allt annat än det vi hade planerat.
sov bort hela dagarna, slirade hela nätterna till 6 på mornarna.
skulle åkt hem igår men var way to sliten för att klara av det.
hade gud vid min sida och var därför ledig idag, då tog jag tåget
hem idag istället så nu sitter jag hemma och är lite halvt död..
de var det minst sagt värt!
till dig som kommenterade att det var så synd om mig och att ett ex
till mig snackar så mycket skit om mig. antagligen måste du vara en
vän eller iallafall en bekant eftersom du verkar veta så mycket om detdär,
och då kan du väl ta och säga det till honom istället för till mig?
stör du dig på att han gör det, vänd dig inte till mig, jag kan inte göra nått åt saken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

naiva naiva flicka

2011-05-31 @ 14:52:40
Postat av: Anonym

tjena weiden

2011-05-31 @ 16:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0