idjut

måttligt förvirrad men jag antar väl att det är
det jag borde vara nu..önskar att jag visste exakt
hur jag ska bete mig så att det blir perfekt men min
hjärna vill inte jobba med mig känns det som.. inte du heller.
less på folk som provocerar och försöker förstöra hela tiden,
snackar i töntiga gåtor istället för att säga exakt vad det är
dom vill. och till dig/ni som kommenterar;
Jo jag bryr mig hahah, det gör nog dom flesta ifall någon snackar
skit om en. men jag är också en av dom få som verkligen vet
exakt allt om detta och vet därför att det lätt blir en slags
försvarsmekanism när man vill rädda sitt egna skinn och se bäst
ut inför folk. det är hur vanligt som helst. låt det förfan bara vara
om ni inte kan komma med något mer konkret och det sjukaste av
allt är att ni lägger ner mer tid än jag på detta. herregud! det är ju
så uppenbart vem det är som sitter och skriver så snälla ge upp för fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va patetisk du är som försvarar honom men gör som du vill då, kunde inte bry mig mindre. ler och skrattar åt dig

2011-05-31 @ 18:10:52
Postat av: Anonym

hon sa väl bara att hon visste om det ? hon är inte blåögd, right ?

jag skrattar åt dig som inte har ett eget liv, jag har helldre folk som pratar skit om mig i mitt liv än att inte ha något alls så jag måste lägga mig i andsas.

SKRATT !!

2011-06-01 @ 08:53:44
Postat av: Anonym

hon verkar jävligt blåögd, right? du verkar seriöst inte heller ha något liv som kan försvara en sådan person som henne, hon måste väl inse en gång för alla att hon är så bortgjord som det bara går att bli?

2011-06-03 @ 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0